چه فضا هایی را با استفاده از اسپیس فریم میسازیم؟


نقش های کلیدی اسپیس فریم 


کاربرد اسپیس فریم نمایشگاهی  در ساخت سوله تا برپایی نمایشگاه

این روزها، استفاده از اسپیس فریم شدت بالایی دارد. زمانی که به فضای مجازی سر می زنیم، کلیدواژه های اجاره اسپیس فریم، خرید و فروش اسپیس نمایشگاهی و مسائلی از این دست در صدر نتایج جست‌وجو قرار دارند. در پاره ای اوقات کار از این فراتر می رود و مساله به خرید و فروش اسپیس فریم های دست دوم (کارکرده) می رسد. با این تفاسیر، بد نیست بدانیم که یک اسپیس فریم چه ظرفیت هایی دارد و با اتکا به آن می توان چه فضاهایی را ایجاد کرد. برای شناخت و بهره برداری حداکثری از اسپیس فریم، بد نیست که ما را در ادامه این نوشته همراهی کنید.

برای اجاره اسپیس فریم کافیست از طریق لینک زیر وارد شوید.
اجاره اسپیس فریم

اسپیس فریم و کاربرد اصلی آن


اسپیس فریم چیست؟


تاریخ ساخت و تولید اسپیس فریم به جنگ جهانی دوم باز می گردد. در این جنگ، آلمانی ها با هدف در اختیار داشتن سنگرهایی مستحکم که در عین حال قابلیت برپایی در کمترین زمان ممکن را داشته باشند، دست به طراحی این تجهیزات زدند. پس از چند سال، زمانی که جنگ نظامی جای خود را به نبرد اقتصادی داد، بهره گیری از اسپیس فریم‌ها در میادین نمایشگاهی و همایش‌های مختلف همه گیر شد.

این تجهیزات، نوعی سازه موقت هستند که از کنار هم قرار گرفتن مجموعه ای از بخش های کوچک، کلی واحد را طبق یک نقشه از پیش طراحی شده، به وجود می آورند.
مزیت اصلی آن ها عبارت است از:

  • زیبایی ظاهری (تا پیش از ورود اسپیس فریم ها به بازار ایران، همانند پروژه های ساختمانی، در برپایی غرفه نمایشگاهی نیز از داربست استفاده می شد)؛
  • استحکام بالای بدنه؛
  • دوام و عمر بالا؛
  • قابلیت انعطاف (شما می توانید مجموعه ای از قطعات را خریداری کنید و هربار با توجه به نیاز، آن ها را در قالبی خاص به کار بگیرید)؛
  • صرفه اقتصادی (چه اسپیس فریم را بخرید و چه اجاره کنید، هزینه ای که می پردازید در برابر آورده اقتصادی، قویت هویت برند و پیشبرد اهداف مارکتینگ ناچیز است)؛
  • و در آخر، بهره گیری در تمامی فضاهای داخلی و خارجی.

با استفاده از اسپیس فریم چه فضاهایی ساخته می شود؟


با در اختیار داشتن اسپیس فریم می توان طیف وسیعی از سازه های نمایشگاهی، غرفه های نمایشگاهی، قاب های بنر، غرفه های چادری و غیره را برپا کرد. ما در سطرهای پیش رو به مجموعه ای از آن ها اشاره می کنیم. پیش از این، به خاطر داشته باشید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه های اجرایی، کافی است با کارشناسان ما در اسپیس سازان کوثر
تماس حاصل کنید.


همین الان به صفحه اجاره لوازم نمایشگاهی رفته و سفارش خود را انجام دهید. 


 اسپیس فریم در نقش سوله؛استفاده در مقیاس بزرگ


اگر به تصاویر قرار داده شده در بالا نگاه کنید، به راحتی قابل مشاهده است که یک تعداد قطعات کوچک، با استفاده از بست های مخصوص
(به آن ها بست اسپیس فریم گفته می شود)، در کنار هم قرار گرفته اند و ظاهری زیبا پدید آمده است. اما گاهی این ظاهر زیبا، باید استحکام و وسعتی فراتر از حد معمول داشته باشد و یک سوله بسازد. خبر خوب اینکه، این مساله نیز محدودیتی ندارد و می توان با اسپیس فریم، به راحتی سوله برپا کرد.



اسپیس فریم در نقش نمای سازه


به خصوص در معماری مدرن، فراوان دیده می شود که بخشی از نما با استفاده از اسپیس فریم برپا می شود. اگر در مرحله نازک کاری هستید و دوست دارید بخشی از سازه را زیباتر جلوه دهید، می توانید روی اسپیس سازان کوثر و اسپیس فریم های با کیفیت ما حساب کنید.

اسپیس فریم در نقش غرفه نمایشگاهی


برای اجاره غرفه های نمایشگاهی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید. 

اسپیس فریم در نقش غرفه نمایشگاهی

مهم ترین و وسیع ترین استفاده از اسپیس فریم در ایران، بهره گیری از این تجهیزات به منظور برپایی غرفه نمایشگاهی است. مرتبه بعد که در نمایشگاهی بین المللی تهران حاضر شدید، به تجهیزات سازنده غرفه ها توجه کنید، همه آن ها با استفاده از اسپیس فریم برپا شده اند.

شایان ذکر است که تمامی آن ها مالک اسپیس فریم نیستند، بلکه مجموعه هایی که حضوری جسته و گریخته را تجربه می کنند، با اتکا روی گزینه اجاره اسپیس فریم، نیاز نمایشگاهی خود را برطرف می سازند.




اسپیس فریم در نقش استیج

با اسپیس فریم ها می توان سالن، سوله نمایشگاه، ورزشگاه یا هر فضای دیگری را تبدیل به محل برگزاری کنسرت و همایش کرد. آن ها در بالاترین سطح ممکن قابلیت میزبانی از کنسرت ها را دارا هستند و میتوان با اتکا به آن ها استیج هایی بی نظیر پدید آورد.

توجه داشته باشید، زمانی که یک تیم فوتبال فاتح لیگ یا رقابتی خاص می شود، بازیکنانی که روی استیج، کاپ قهرمانی را دریافت می کنند، در واقع روی یک اسپیس فریم ایستاده اند.

بیشتر بخوانید : چند سازه نمایشگاهی مهم و پرکاربرد


اسپیس فریم در نقش طاق نصرت


در گذشته های دور، زمانی که ارتش دستاورد قابل قبولی کسب میکرد، پیش از ورود فاتحان و دلاوران به شهر، برایشان طاق نصرت میبستند. این سنت امروزه به شکلی دیگر ادامه دارد و برای تکریم حاضران و مهمانانی که به رویدادی خاص ورود پیدا می کنند، طاق نصرت برپا می شود.

با در اختیار داشتن اسپیس فریم، دیگر نیازی به طاق نصرت های فلزی یا چوبی نیست. بلکه به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توان یک طاق نصرت درجه یک را برپا کرد.


اسپیس فریم در نقش قاب بنر


در انتهای این بخش، به این مطلب اشاره میکنیم که گاهی میتوان بنرها را در دل اسپیس فریم ها قرار داد. به خصوص زمانی که همایشی در فضای باز برقرار است، کافی است یک قاب بنر بزرگ سفارش دهید و بنر جذاب خود را درون آن نصب کنید. نتیجه نهایی فوق العاده خواهد بود.

اسپیس فریم در نقش قاب بنر


جمع بندی نهایی مقاله

در این نوشته به طور اجمالی کاربری های مختلف اسپیس فریم را برشمردیم. اما در نظر داشته باشید که استفاده از این تجهیزات به مسائل مطرح شده در این نوشته محدود نمیشود و به دلیل ماهیت منعطف اسپیس فریم، می توان هر سازه ای را با آن برپا ساخت.

 مجموعه اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره برید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اسپیس فریم های با کیفیت و مقرون به صرفه با این مجموعه تماس بگیرید. 


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟