در زمان خرید اسپیس فریم به چه نکاتی توجه کنیم؟



در زمان خرید اسپیس فریم نمایشگاهی به چه نکاتی توجه کنیم؟




راهنمای خرید و فروش اسپیس فریم نو و کارکرده


زمانی که قصد برپایی سوله، غرفه نمایشگاهی، استیج، طاق نصرت و به طور کلی سازه موقت داشته باشیم، باید سراغ اسپیس فریم را بگیریم. اما نکته مهم این است که اسپیس فریم ها گونه های مختلفی دارند و متناسب با کاربری های گوناگون ارائه می شوند. در نتیجه، شناخت آن ها پیش از خرید، کمک می کند که محصولی مطابق با نیاز فردی یا سازمانی برند خود تهیه کرده باشیم. با ما در سطرهای پیش رو همراه باشید تا دقیق تر اسپیس فریم های نمایشگاهی را بشناسیم.

اگر قصد خرید اسپیس و یا اجاره اسپیس فریم را دارید از طریق لینک زیر اقدام نمایید 

 

مقدمه؛ آشنایی با ساختار اسپیس فریم


اسپیس فریم از قطعاتی کوچک تشکیل می شود. این قطعات کوچک به کمک بست های مخصوص به هم متصل می شوند و طبق نقشه ای از پیش تعیین شده، سازه، غرفه، سوله، استیج، سن و دنیای وسیعی از تجهیزات را به وجود می آورند. گاهی اوقات استفاده و کاربری اسپیس فریم ها از سطح عمومی و بالاتر می رود و آن ها در کنار اجزای سازه ای ساختمان ها، نمای داخلی و خارجی را شکل می دهند.

مخلص کلام اینکه، هرگاه نیاز داشته باشیم سازه ای موقت، در هر شکل و اندازه ای برپا کنیم، استفاده از اسپیس فریم ها مفید به فایده خواهد بود.

اگر قصد اجاره تجهیزات نمایشگاهی را دارید از طریق لینک زیر وارد شوید.

اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی

 

ساختار اسپیس فریم در یک نگاه کلی


اگر بخواهیم در زمینه خرید و فروش اسپیس فریم های نمایشگاهی کیفیت بالایی از خود نشان دهیم باید با ساختار درونی آن ها آشنا باشیم. یک اسپیس فریم به طور کلی روی سه اصل بنا می شود؛

  • کیفیت، ساختار، دوام و شکل قطعات فلزی کوچک (بازوها)؛
  • کیفیت و چگونگی اتصال آن ها از طریق بست های اسپیس فریم؛
  • سازگاری قطعات مختلف به هنگام سرهم سازی.

زمانی که قصد دارید اسپیس فریم خریداری کنید، چه محصول مورد نظر شما نو باشد و چه کارکرده، نیاز است گام به گام درباره آنچه مطرح شد اطلاع کسب کنید. به این معنی که ابتدا کیفیت قطعات را می شناسید، درباره کارگاهی که آن ها را تولید کرده می پرسید و سپیس به بررسی تجهیزات سرهم سازی سرک می کشید. در گام آخر، نسبت به چگونگی برپا سازی آن ها کنجکاوی می کنید تا کیفیت برپایی نهایی قطعی شود.

بیشتر بخوانید: 10 مورد از  بهترین خدمات مجموعه اسپیس سازان کوثر 

چند نکته پیش از خرید قطعی اسپیس فریم


پیشنهاد می کنیم پیش از اینکه سراغ فروشنده بروید و دست به جیب شوید، نکته های زیر را در نظر داشته باشید:

  1. شما باید طرح نهایی خود را به شکل شماتیک روی کاغذ یا در ذهن تصویر کنید. توجه به این طرح باعث می شود که خرید خود را دقیق‌تر انجام دهید. برای مثال، گاهی می توان از قطعات منحنی موسوم به کرو (Curve) بهره گرفت و نمای نهایی را نه در قالب طرح های شکسته، که در شما قالب های قوس دار عرضه کرد؛
  2. مورد استفاده امر مهمی در خرید اسپیس فریم کارکرده یا نو ارزیابی می شود. همچنین، گزینه اجاره اسپیس فریم نیز پیش رو قرار دارد. بسته به اینکه میزان استفاده و محل استفاده شما چه کیفیتی دارد، می توانید نسبت به خرید اسپیس فریم نو، خرید اسپیس فریم دست دوم و با اجاره اسپیس فریم اقدام کنید؛
  3. بعضی اسپیس فریم ها را می توان با استفاده از چادر برپا کرد. در صورتی که به دنبال طرح های خلاقانه و ویژه هستید، می توانید سراغ این مدل ها بیایید.

 

جمع بندی نهایی مقاله


در این نوشته بعضی از ویژگی های اسپیس فریم را برشمردیم و پس از آن مجموعه نکاتی درباره خرید، فروش و اجاره این تجهیزات ارائه کردیم. از آن جا که مجال ارائه مطلب در این دست از مقالات محدود است، در صورتی که سوالی داشته باشید، کارشناسان ما در اسپیس سازان کوثر آمادگی پاسخگویی به شما عزیزان را دارند. همین حالا با ما تماس بگیرید.
مجموعه اسپیس سازان کوثر یکی از بهترین شرکت های فروش اسپیس فریم های با کیفیت و ارزان و همچنین اجاره اسپیس فریم دست دو می باشد. شما می توانید جهت اجاره یا سفارش تجهیزات نمایشگاهی و همچنین گرفتن مشاوره در مورد خرید و اجاره اسپیس نمایشگاهی با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟