نکات طلایی برای اجاره غرفه و اسپیس نمایشگاهی


همان طور که می دانید امروزه شرکت های ارائه دهنده اسپیس فریم، غرفه نمایشگاهی و به طور کلی سازه های موقت بی شمارند و هر یک با این ادعا وارد بازار می شوند که بهترین خدمات حوزه مذکور توسط آن ها ارائه می شود. در این نوشته، با ارائه یک نکته طلایی ساده برای خرید یا اجاره غرفه و اسپیس نمایشگاهی، راه دریافت بهترین سازه نمایشگاهی تهران را برای شما هموار می کنیم؛ در سطرهای پیش رو با ما همراه باشید.


اجاره خرید و فروش غرفه نمایشگاهی

شناخت غرفه و اسپیس نمایشگاهی

اسپیس فریم یا غرفه های نمایشگاهی سازه هایی هستند موقت که یک مجموعه برای برپایی فضایی اختصاصی، مطابق میل خود آن ها را اختیار می کند. امروزه هر همایش، گردهمایی، اجلاس یا رویدادی خاص نیاز به فضایی دارد تا بستری برای گپ و گفت یا ایجاد آشنایی با برند و محصول پدید آورد. حتی مناسبت های مذهبی از این قاعده مستتثنی نیستند. به عنوان مثال اگر در ماه محرم پیش رو قصد داشته باشید یک ایستگاه صلواتی برپا کنید، نیاز به غرفه دارید و این غرفه صلواتی با استفاده از اسپیس فریم برپا می شود.

خلاصه کلام اینکه، برای میزبانی در رویدادی خاص، نیاز به غرفه و اسپیس نمایشگاهی وجود دارد و امروزه این تجهیزات، به طور کامل جای داربست و سایر ساز و برگ های سنتی را گرفته اند.

اجاره خرید و فروش غرفه نمایشگاهی


بیشتر بخوانید: ویژگی های اسپیس فریم مناسب 

نکته طلایی برای خرید یا اجاره بهترین اسپیس فریم 

درباره اجاره و خرید اسپیس فریم و غرفه نمایشگاهی در سایر مطالب این سایت فراوان نکات فنی و تکنیکی مشاهده خواهید کرد، اما در این نوشته، یک اصل طلایی ارائه می شود که با توجه به آن تا حدود زیادی می توان اطمینان داشت که بهترین خدمات سطح تهران را دریافت کرده اید.

اصلی که روی آن تاکید داریم، اصل خرید از مجموعه ای است که بتواند صفر تا صد تجهیز یک غرفه نمایشگاهی را در اختیار شما قرار دهد. اگر بخواهیم از زبان تمثیل کمک بگیریم مساله اینگونه پیش می رود که یک غرفه نمایشگاهی، همانند یک ساختمان، اسکلت دارد و پس از آن، ریزه کاری، جزئیات و تجهیزات ریز و درشت قرار می گیرند. اسپیس فریم (بست اسپیس و غیره)، در حکم اسکلت کلی ظاهر می شود و تجهیزاتی همچون قاب بنر، چاپ های تزیینی همچون بنرها، جاکاتالوگی ها، بروشورها، استندها، میزکانترها و غیره، در کنار هم یک غرفه نمایشگاهی را برپا می کنند.  

اجاره خرید و فروش غرفه نمایشگاهی


نکته مطرح شده در بالا بی شک کلیدی است و بهترین اسپیس و غرفه نمایشگاهی تهران را در اختیار شما قرار می دهد. دلیل این مدعا ارائه پکیج خدمات توسط چنین مجموعه ای است. زمانی که شما برای خرید یا اجاره تجهیزات نمایشگاهی سراغ مجموعه ای بروید که خود از صفر سازه را طراحی کرده و تجهیز سازد، در زمان خرید یا اجاره مزیت های زیر را در اختیار می گیرید؛

  • به این دلیل که مجموعه خود طراح و تولید کننده است اطمینان خواهید داشت که کیفیت محصول در بهترین شرایط ممکن بازار داخل قرار دارد و آن سازمان، به طور تخصصی در وادی تولید اسپیس و غیره فعالیت دارد؛
  • با خرید یا اجاره تجهیزات نمایشگاهی از چنین مجموعه ای، شما واسطه ها را حذف کرده اید و در شرایط قیمتی دست بالا را خواهید داشت؛

اجاره خرید و فروش غرفه نمایشگاهی

  • مجموعه ای که می تواند تمامی خدمات را به صورت انفرادی ارائه دهد، به دلیل تولید کننده بودن و در اختیار داشتن شرکت های تابع (به عنوان مثال، اگر غرفه اجاره کنید و به یک استند رول آپ نیاز داشته باشید، می توان با یک قرارداد واحد، تمامی آن ها را یکجا دریافت کرد، زیرا آن مجموعه علاوه بر فعالیت اصلی در وادی اسپیس فریم، شرکت های چاپ نیز در اختیار دارد)، می تواند در بزنگاه ها نسبت به تجهیز شما مبادرت ورزد. این مورد فوق العاده مهم است. افرادی که در زمینه حضور نمایشگاهی تجربه دارند به خوبی می دانند که گاهی نیازهای پیش بینی نشده، در لحظه به وجود می آید و نیاز است مجموعه ای دراختیار داشت که در کمترین زمان، تجهیزات مورد نیاز را تامین کند؛
  • در نهایت می توان گفت علاوه بر صرفه جویی مالی، در وقت شما نیز صرفه جویی می شود زیرا سفارش می دهید و بی دغدغه اطمینان دارید که بهترین خدمات مورد نیاز را دریافت کرده اید.

جمع بندی 

 

می توان اینگونه جمع بندی کرد که اصل طلایی دریافت بهترین خدمات نمایشگاهی، رفتن سراغ مجموعه ای است که بتواند تامین را از صفر تا صد انجام دهد. علاوه بر نکات بالا، مزیت دیگر اینکار آغاز یک رابطه حرفه ای است که در دراز مدت، شرایط خرید و اجاره را به شکلی قابل توجه تغییر می دهد. زمانی که شما توسط سازمانی شناخته شوید، کیفیت و مبلغ دریافت خدمات برای شما به شکلی قابل توجه دگرگون خواهد شد.

در این نوشته کوتاه سعی کردیم شما را به سمت و سوی خرید و اجاره بهترین اسپیس فریم ها، غرفه های نمایشگاهی و به طور کلی تجهیزات این حوزه سوق دهیم، در صورتی که سوال یا مساله ای ذهن شما را مشغول کرده، خوشحال می شویم که همین حالا با در اسپیس سازان کوثر،  تماس حاصل کنید.  


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟