نصب اسپیس فریم


نصب اسپیس فریم چگونه انجام می شود؟

آیا شما نیز به دنبال بهترین و مناسب ترین راه برای نصب اسپیس هستید؟ آیا می دانید که در هنگام نصب و اجرای آنها بایستی به چه نکاتی توجه کرد؟ تا پایان این مقاله با ما باشید تا به طور کامل با فرایند نصب اسپیس فریم آشنا شوید.

بیشترین و بارزترین کاربرد و کارایی اسپیس فریم ها در طراحی و راه اندازی غرفه ها می باشد. امروزه بسیاری از غرفه داران برای طراحی شیک ترین و بی نظیرترین غرفه ها در نمایشگاه های مختلف، به دنبال استفاده از اسپیس فریم هستند. البته بسیاری از افراد ترجیح می دهند که این محصول را اجاره کنند تا هزینه های کمتری را از بابت استفاده ی آن پرداخت کنند؛ برای انجام این کار میتوانید به صفحه اجاره اسپیس فریم مراجعه کنید. یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در رابطه با این محصولات باید بدانید نحوه نصب آنها می باشد.

نصب و اجرای غرفه های نمایشگاهی یکی از حساس ترین موضوعاتی می باشد که بایستی به آن توجه زیادی را داشته باشید چرا که اگر نتوانید به بهترین و صحیح ترین شکل اقدام به نصب و اجرا داشته باشید، در این صورت ممکن است اتفاق های ناگواری را نیز مشاهده کنید. مراحل نصب اسپیس فریم به این گونه است که ابتدا محل نصب اسپیس فریم را مشخص کرده و سپس اقدام به طراحی و نصب این داربست ها می نمایید که برای این منظور نیز قطعات مختلف آن را بر روی زمین، روی یک دیگر سوار می کنند و سپس اسپیس های آماده را با وسیله پیچ و مهره های مناسب اجرا کرده و نصب این سازه را به اتمام می رسانند.

در واقع برای نصب و اجرا در وهله ی اول یک پیش سازه ای از این محصول را تهیه کرده و سپس در محل نصب مورد استفاده قرار می دهند. فریم‌ها را در شرایط جغرافیایی و آب و هوایی سخت نیز مقاومت بالایی دارند اما این موضوع مستلزم فرایند نصب درست آن هاست به ویژه در نمایشگاه هایی که در فضای باز هستند.  در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد آموزش نصب و اجرا و نکاتی که بایستی در هنگام نصب باید به آنها توجه کرد، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

برای ورود به صفحه فروش اسپیس فریم کلیک کنید.

نحوه بستن و نصب اسپیس فریم

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که امروزه بسیاری از افراد را ترغیب به استفاده از فریم ها کرده است، مزیت های نصب آن می باشد. از جمله مهم ترین مزایای استفاده از اسپیس فریم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت در نصب
  • حمل و نقل راحت
  • وزن بسیار سبک
  • امکان اجرا در اشکال مختلف

این داربست ها سازه های تختی هستند که شما می توانید با توجه به نحوه ی اجرای آن و طراحی غرفه، این سازه ها را به یک دیگر متصل کرده و آن را به شکل مورد نظرتان در بیاورید. برای نصب این سازه های به یک دیگر نیز می توانید از پیچ و مهره های مخصوصی استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: بست اسپیس

لازم است بدانید که ابعاد و اندازه های این سازه ها با یک دیگر متفاوت هستند و برای همین نیز ابتدای نمایی از غرفه که می خواهید طراحی کنید را بایستی بر روی کاغذ اجرا کرده و سپس با انجام محاسبات لازم، اقدام به اجرا و متصل کردن اسپیس ها داشته باشید. بعد از این مرحله می توانید به راحتی روند نصب و اجرای اسپس را انجام دهید و سازه هایی را که به یک دیگر متصل کرده اید را بر روی هم قرار داده و محکم نمایید. اگر بخواهیم نحوه ی نصب را به شکل خلاصه بازگو کنیم می توان آن را به شکل زیر ارائه دهیم:

  • داربست های مورد نیاز را به کمک بست به هم متصل می کنیم
  • برای اتصالات اسپس از پیچ های مختلف کمک گرفته و سازه ی مورد نظر خود را آماده می کنیم
  • به کمک سیم، طناب یا کنف امنیت اسپس را افزایش داده و آنها را بر روی یک دیگر نصب می کنیم.

شما بایستی در هنگام نصب و اجرای اسپس به وزنی که قرار است بر روی این سازه قرار بگیرد نیز دقت کافی را داشته باشید. همچنین از محکم بودن سازه خود نیز اطمینان خاطر را داشته باشید چرا که ممکن است سازه در اثر وزش باد شدید یا هر گونه ضربه ی محکمی واژگون شود.

پیشنهاد کوثر پرینت: بهترین خدمات اجاره اسپیس نمایشگاهی

نکاتی درباره نصب اسپیس فریم

نصب اسپیس فریم همانطور که اشاره شد نیاز به دقت و توجه بسیار زیادی دارد که هرگونه بی توجهی در هنگام نصب اسپیس ممکن است اتفاقات ناگوار بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. از مهمترین و بارزترین نکات ایمنی مورد توجه در نصب و اجرای اسپس فریم می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حتما قبل از نصب و اجرای اسپیس محیط اطراف خود را چک کنید و از تردد افراد جلوگیری های لازم را بعمل آورید.
  • برای هرگونه جوشکاری در نصب و اجرای اسپس از وسایل ایمنی مورد نیاز استفاده کنید.
  • از قبل بست ها و پیچ های مورد نیاز خود را برای نصب تهیه و آماده کنید.
  • برآورد دقیقی را از وزنی که قرار است سازه اسپس تحمل کند، به دست آورده و بر اساس آن اقدام به طراحی این سازه نمایید.
  • برای مهار یا محکم کردن سازه اسپس حتما از پیچ های رول بولت استفاده کنید.
  • به مساحت و ابعادی که قرار است اسپس در آن نصب شود دقت کافی داشته باشید.
  • از محکم بودن سازه ای که تهیه و طراحی کرده اید اطمینان لازم را به دست آورید.
  • به جنس پوششی که قرار است بر روی سازه اسپس سوار شود دقت کنید و سازه ی خود را بر اساس آن طراحی نمایید.
  • حتما از طناب های پلاستیکی به عنوان حامی سازه استفاده کنید تا میزان امنیت آن را افزایش دهد.
  • سازه را به کمک مقاوم ترین بست ها و لوازم به زمین متصل کنید. 

اسپیس فریم ها رو به وسیله بست های اسپیس به هم متصل میکنند برای مشاهده مراحل مقاله بست اسپیس رو مطالعه نمایید.

آموزش نصب اسپیس فریم 

اگر شما نیز قصد دارید تا آموزش های لازم برای نصب اسپس را فرا بگیرید می توانید با وب سایت ما همراه بوده و از این طریق در کم ترین و کوتاه ترین زمان ممکن، تمام جزئیات مربوط به نصب و اجرای اسپس را آموزش ببینید. شرکت اسپس سازان کوثر یکی از معروف ترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید بهترین و باکیفیت ترین انواع اسپس ها می باشد که توانسته است با سابقه ی بسیار درخشان خود، توجه بسیاری از خریداران اسپس را به سوی خود جذب کند. همچنین در نظر داشته باشید که شرکت ما با تهیه و آماده کردن فیلم های مربوط به آموزش نصب اسپس توانسته است بهترین و بی نظیرترین خدمات را نیز در اختیارتان قرار دهد.

شما نیز می توانید با توجه به حرفه و علاقه ای که دارید، این ویدیوها را مورد تماشا قرار داده و با تکنیک های لازم جهت نصب و اجرای اسپس آشنا شوید. همکاران ما در شرکت اسپس سازان کوثر از مجرب ترین و حرفه ای ترین افرادی می باشند که می توانند در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل ممکن اسپس شما را نصب و آن را اجرا کنند.

اگر شما هم قصد دارید تا در روزهای آینده، در یکی از بهترین نمایشگاه های برگزار شده در کشورمان شرکت داشته باشید، می توانید این فرصت طلایی و بی نظیر پیش روی خود را از دست ندهید و هم اکنون با همکاران ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم برای نصب اسپس را به دست آورید. همچنین اگر در زمینه نصب و اجرای اسپس نیز اگر فعالیت می کنید، می توانید نکات مورد نیاز در نصب بهتر اسپس را از همکاران ما آموخته و پیشرفت قابل توجهی را در حرفه و کار خود مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که هر یک از دوستان ما در این شرکت، دوره های آموزشی نصب و اجرای اسپس را گذرانده اند و از این طریق می توانند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای شما عزیزان به ارمغان آورند. شما هم می توانید با خیال راحت تر نصب و اجرای اسپس مورد نظر خود را به دست همکاران ما بسپارید.

 

سوالات متداول

آیا خودمون هم میتونیم برای نصب اسپس اقدام کنیم؟

بسیاری از افرادی که قصد برپایی یک غرفه را دارند، فکر می کنند که می توانند خودشان به تنهایی به نصب اسپیس فریم اقدام کنند تا از این طریق در هزینه های نصب این سازه صرفه جویی کرده باشند، این امر در حالی است که افراد غیرحرفه ای نمی توانند این سازه را نصب و اجرا کنند چرا که عدم توجه به نکات ایمنی هنگام نصب میتواند خسارت های غیر قابل جبرانی را به غرفه وارد کند.

روش های نصب اسپیس فریم به چه صورت میباشد؟

روش داربستی، روش مونتاژ، روش آسانسوری، روش بلوک

هزینه نصب اسپیس فریم چقدر است؟ 

هزینه نصب این سازه ها با توجه به ابعاد و مشخصات طرح متغیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟