بهترین ایستگاه صلواتی تهران را از کجا دریافت کنیم؟


در صورتی که قصد دارید محرم امسال در کنار خیابان گلوی رهگذران را با چای، شربت یا شیر تازه کنید، نیاز به یک ایستگاه صلواتی دارید. انتخاب‌های سنتی در این باره، همان داربست‌های سنگین، گران و مشکل در امر نصب و جمع آوری هستند. اما مجموعه اسپیس سازان کوثر، آماده ارائه ایستگاه صلواتی‌هایی است که درست شبیه یک غرفه نمایشگاهی برپا می‌شوند. ارزان، منعطف، سبک، بادوام و شکیل. در سطرهای پیش رو دقیق‌تر با این سازه های موقت آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید.

برای برپایی ایستگاه صلواتی می توانید روی مجموعه اسپیس سازان حساب کنید، کافیست با شماره (91014000-021) تماس بگیرید. 

 بهترین ایستگاه صلواتی تهران چه ویژگی دارد؟

ما در مجموعه اسپیس سازان کوثر می کوشیم سازه‌هایی را برای ایستگاه صلواتی آماده کنیم که چند ویژگی زیر را داشته باشند:

  • سبک باشند و با زحمتی ناچیز برپا شوند؛

  • منعطف باشند و اگر در زمان بهره‌برداری نیاز به تغییر در ساختمان آن‌ها احساس شد، به راحتی دگرگونی پلان مقدور باشد؛

  • با فراهم آوردن فضایی شیک و بهداشتی، علاوه بر آماده‌سازی چای و شربت، قابلیت طبخ وعده‌های غذایی را نیز داشته باشند؛

  • در مقایسه با تمامی گزینه‌های حاضر در بازار برای برپایی یک ایستگاه صلواتی (علاوه برداربست، کانکس ایستگاه صلواتی نیز وجود دارد)، اقتصادی‌ترین شرایط ممکن را ارائه دهند؛

  • علاوه بر امکان اجاره، برای فروش نیز موجود باشند؛

  • بتوان آن‌ها را پس از استفاده، در فضایی کوچک انبار کرد و در مناسبت بعدی مورد استفاده قرار داد؛

  • و در آخر اینکه، قابلیت ساخت صفر تا صدی برپایه یک پلان اولیه را از خود نشان دهند.


ایستگاه صلواتی

ایستگاه صلواتی‌های اسپیس سازان کوثر بهترین هستند

علاوه بر نکات مطرح شده در بالا، مجموعه ویژگی‌هایی وجود دارد که ما را به این حد از اعتماد به نفس می‌رساند تا اعلام کنیم ایستگاه صلواتی‌های اسیپیس سازان کوثر بهترین هستند. نکته اول این است که نگاه ما به ایستگاه صلواتی، سازه‌ای مستحکم و موقت است که باید برای سرویس‌دهی زیر آفتاب، باران و طوفان مناسب باشد. از این رو، کار را به شکل مهندسی پیش می‌بریم و هر قطعه کوچک اسپیس فریم‌های مورد استفاده را دقیق طراحی می‌کنیم. در وهله دوم، از آنجا که مشتری اصلی ایستگاه‌های صلواتی را قشر بازاری تشکیل می‌دهند، تلاش ما این است که پس از اتمام کاربری در محرم و مقاصد مذهبی، امکان استفاده از ایستگاه صلواتی در مصارف نمایشگاهی نیز مقدور باشد. به بیان دقیق‌تر، ما تجهیزاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم که علاوه بر ایستگاه صلواتی، قابلیت ایفا نقش به عنوان غرفه نمایشگاهی را نیز داشته باشد. و مطلب آخر اینکه، با توجه به درنظرگیری کیفیت و تنوع محصول، آنچه در اسپیس سازان کوثر ارائه می شود پایین‌ترین قیمت را بین محصولات حاضر در بازار دارد.

بیشتر بخوانید: ایستگاه صلواتی ایام محرم

جمع‌بندی نهایی مطلب

برپایی سازه نمایشگاهی و دراینجا ایستگاه‌های صلواتی با بهره‌گیری از داربست و چادر و تجهیزاتی از این دست، در نگاه اول بهینه و مرسوم به نظر می‌رسد. اما در نظر داشته باشید، هزینه حمل، نصب، نگهداری و جمع آوری از یک سو و کیفیت پایین استفاده (باد، باران و عواملی از این دست به درون ایستگاه صلواتی نفوذ خواهند داشت)

از سویی دیگر اسپیس فریم‌ها را تبدیل به تجهیزات مقبول برپایی ایستگاه صلواتی می کند. حرف آخر اینکه، در مساله ایستگاه صلواتی نگاه ما تجارت و کسب درآمد صرف نیست، از این رو سعی می کنیم برای شریک شدن در کار خیر شما، شرایط ویژه ای برای فروش و اجاره ایستگاه صلواتی برقرار کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همواره می توانید با اپراتورهای ما در اسپیس سازان کوثر، تماس بگیرید.   

        

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟