چند نکته مفید و کاربردی پیش از خرید تجهیزات نمایشگاهی


 
  اسپیس، یکی از آن دست سازه های نمایشگاهی است ، که این روزها به وفور در رابطه با کاربرد آن صحبت میشود. از برگذاری رویدادهای فصلی ( نمایشگاه کتاب، کنفرانس ها و....) تا برگذاری مراسم ها ( محرم ، اعیاد و......) ، نیازمند غرفه هایی کاربردی میباشند. از همین رو پیش از برگذاری مراسم یا رویداد های اینچنینی،نیازمند اطلاعاتی در این زمینه هستیم. 
پیش از بحث در رابطه با عوامل مهمی که در تهیه باید به آن توجه کرد، بد نیست کمی بحث مورد نظر را فراتر برده و  در مورد ساخت این سازه نمایشگاهی مهم و کلیدی بحث نماییم. 
 
برای سفارش اینترنتی اسپیس فریم به لینک قبل مراجعه کنید .
 

مراحل ساخت  

 
در ابتدا یک پلن ( طرح اولیه )  از مکانی که قرار است  در آن استفاده شود، کشیده میشود. بعد از طراحی اولیه پلن مورد نظر، نوبت به تعیین سایز های استانداردی که اسپیس ها دارند، میرسد. نقشه آنها با توجه به پلن طراحی شده کشیده می شود. بعد از اتمام طراحی نقاشی اسپیس، سازه مورد نظر را از کارخانه بار میزنند و در محل تعیین شده از قبل، نصب میکنند. در نهایت، زمانی که  در محل نصب شد، از ابزار های تبلیغاتی ( بنر، پارچه، پرچم، چادر و..... ) بر روی آن استفاده میکنند. 
یکی از اطلاعات پایه در این خصوص، عواملی است که پیش از تهیه  باید به آن  توجه کنیم. 
 
 
ساخت انواع اسپیس
 
 

 

 عوامل مهم در هنگام  خرید اسپیس 
 

عامل اول ،گوشت لوله یا همان ضخامت لوله که با توجه به نیاز شما تعیین میشود و میتوانید در این رابطه از شرکت ارائه دهنده اطلاعاتی را کسب نمایید. 

عامل دوم، توجه به کیفیت جوش به کار رفته در اسپیس مورد نظر است. به عبارتی سازه مورد نظر باید از کیفیت جوش بالایی برخوردار باشد. 
عامل سوم، کیفیت آبکاری در این نوع سازه است. البته ذکر این نکته فراموش نشود، افراد عادی ممکن است نتوانند این عوامل را به خوبی تشخیص دهند. چرا که بررسی این عوامل ممکن است نیازمند نظر کارشناسان مربوطه در این حوزه باشد. از همین رو، پیشنهاد میشود، در این رابطه با کارشناسان فنی مرتبط با این حوزه مشورت نموده و اطلاعات کلی در این خصوص کسب نمایند. کارشناسان فنی تیم کوثر، در کلیه ساعات اداری ، آماده پاسخ گویی به سوالات اینچنینی مشتریان عزیز هستند. پس جای  هیچگونه نگرانی در این رابطه نمیباشد. 
عامل چهارم، قیمت است. در اینجا بحث بر روی گرانی یا ارزانی سازه مورد نظر نمیباشد. بلکه تناسب کیفیت کار تولید شده با قیمت تمام شده محصول مدنظر است. 

بیشتر بخوانید: انواع سازه های نمایشگاهی

 
ساخت انواع اسپیس
 
خوشبختانه، تیم کوثر ، با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش، تولید و اجاره انواع سازه های نمایشگاهی ، توانسته است نظر مشتریان را جلب نموده و در این زمینه موفق عمل کرده است. 
عامل نهایی، سابقه شرکت ارائه دهنده اسپیس است. شاید بتوان اینگونه تفسیر کرد، که عامل آخر در یک کفه ترازو و عوامل دیگر در کفه دیگر ترازو جای میگیرند. به عبارتی ، از نظر اهمیت، فاکتور آخر، از اهمیت بالاتری برخوردار است. پس به شما کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم، پیش از سفارش محصول و بررسی کیفیت کار در مراحل بعدی، در ابتدا با تحقیق و جست و جو در خصوص نمونه کارهای شرکت های تولید کننده اسپیس، ابتدا شرکت رتبه اول در این رابطه را پیدا نموده و سپس به فاکتورهای دیگر توجه نمایید.  

 

 

موارد استفاده اسپیس فریم 
 

مورد اول  : به صورت قاب بنرمیتوان از آن استفاده 

مورد دوم : به صورت غرفه مورد استفاده قرار میگیرد. 

مورد سوم  : به صورت تونلی است،  که راهروهای طولانی به صورت سقف هلالی داشته و به تونلی معروف است.  کاربرد تونلی ها، عمدتا در نمایشگاه ها، پارکینگ ها و....) فضاهای اینچنینی میباشد.به عبارت ساده تر،  در فضای مسقف مورد استفاده قرار میگیرد. 
 
 

 

 

 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟