اسپیس فریم چیست ؟


اسپیس فریم  و کاربرد آن 

شامل قطعاتی لوله مانند و شامل مفتول هایی است که بوسیله بست به هم متصل شده و می توان انواع سازه های فضایی را با آن ساخت. مفتول های مورد استفاده جهت ساخت اسپیس از جنس آهن بوده که توسط روش های آبکاری پوشش کاری شده و مقاومت به رطوبت و ضد زنگ زدگی را برای آن ایجاد می کنند.

نحوه ساخت اسپیس فریم

در ساخت اسپیس از فرایندهای برشکاری و خمکاری و جوشکاری استفاده می شود که جهت بدست آوردن شکل مناسب و مطلوب نیاز به دقت فراوان در تمامی مراحل فوق است. جهت ساخت اسپیس نمایشگاهی از لوله که می تواند درز دار باشد یا بدون درز استفاده می شود. از لحاظ کیفیتی لوله های بدون درز کیفیت به مراتب بالاتری برای اسپیس فریم ایجاد می کند. جهت ساخت اسپیس از لوله ها و مفتول های با ضخامت 0.8 تا 1.5 میلیمتر استفاده می شود. که ضخامت لوله ها با استحکام اسپیس رابطه مستقیم دارد که البته در تعیین کاربری بسیار مهم است.

همچنین بخوانید: مراحل تولید اسپیس فریم نمایشگاهی

مزایای اسپیس فریم

اسپیس فریم با ماهیت قطعه ای بودن می تواند به محل جابجا شده و تنها بواسطه اتصالات شامل بست سازه مطلوب و مورد نظر را برای مشتریان فراهم نماید. سبکی قطعات از ویژگی های اسپیس است که جابجایی آن را آسان ساخته است. با ماهیت قطعات جدا از هم اسپیس این امکان وجود دارد که سازه ها با ابعاد و اشکال مختلف و دلخواه را ایجاد کرد. اسپیس سازان کوثر امکان اجاره و فروش اسپیس فریم و کلیه خدمات مربوط به نصب و راه اندازی سازه های فضایی را فراهم می کند.
مجموعه اسپیس سازان کوثر آماده ارائه خدمات کامل در زمینه اجاره و فروش انواع اسپیس های نو و دست دوم می باشد.همچنین می توانید برای کسب اطلاعات در مورد سازه های نمایشگاهی و مشاوره درمورد اسپیس فریم با کارشناسان تماس حاصل فرمائید.

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟