اجاره اسپیس فریم


در این مقاله قصد داریم تا توضیح مختصری در خصوص اجاره اسپیس فریم ارائه دهیم. پیش از شروع بحث اصلی به توضیح اسپیس فریم پرداخته ایم. 


همه چیز درباره ی اسپیس فریم


اسپیس فریم وسیله ای است که می توان به کمک آن از کوچک ترین فضاهای تبلیغاتی (مثلا یک کانتر)، تا بزرگترین سازه های نمایشگاهی (پارتیشن، پارکینگ و سوله) را بنا کرد. اگر مخاطب نوشته های ما باشید، به خوبی می دانید که پیش از این اسپیس فریم ها را به قطعات لوگو تشبیه کرده ایم. که می توان از سرهم کردن آن ها به بناهای مشخص هندسی دست یافت. 
در این نوشته، قصد داریم دقیق تر به اسپیس فریم ها بپردازیم و بررسی کنیم. چرا امروزه اجاره اسپیس فریم سرویسی است پر متقاضی. مطالعه ی سطرهای آینده برای افراد درگیر در فعالیت های کنفرانسی، همایشی و تبلیغاتی مفید به فایده خواهد بود.

برای تهیه اسپیس فریم مناسب میتوانید از طریق لینک زیر وارد شده یا با اسپیس سازان کوثر تماس بگیرید. 

اجاره اسپیس فریم


اجاره اسپیس فریم سرویسی است که در پی نیاز به دو ویژگی مهم پدید آمده است. اول اینکه دنیای مارکتینگ تجهیزاتی می طلبد که بتواند در مدت زمانی کم با هزینه ای اقتصادی بنای موقت و البته مستحکم بنا کند. و در وهله ی دوم، این بنا باید زیبا و شکیل باشد. تا پیش از امکان اجاره اسپیس فریم، عمده نیاز این حوزه را داربست های سنتی برطرف می ساختند.  اما کمبودهای این محصولات سبب شد تا اسپیس فریم ها به جایگزین مناسبی برای آن ها معرفی شوند و با اقبال عمومی مواجه گردند. به زبان ساده و عامیانه می توان اینگونه گفت که اجاره اسپیس فریم در واقع اجاره داربستی است شیک، مدرن و با انعطاف اجرای طرح بالا که نصب و راه اندازی آن نیاز به تخصص و هزینه بالا ندارد. اسپیس فریم به چه کار می آید؟

اجاره اسپیس فریم

 پیش از آن که به طور تخصصی سراغ اجاره اسپیس فریم و ملزومات آن برویم، بد نیست بیشتر به ساختار و چند و چون خود این مصالح مدرن، سبک و کاربردی بپردازیم. از منظر مهندسی سازه، هر واحد اسپیس فریم یک خرپا است که کالبد مکعب مستطیل دارد . در واقع از طریق حضور اعضای درونی، مقاومت بیرونی ارائه می دهد. هر یک از این خرپاها به صورت عرفی، قاعده ای پانزده در پانزده سانتی متر دارند و طول آن ها متغیر است.

تجهیزات نمایشگاهی مناسب و ارزان را از طریق لینک زیر سفارش دهید. 
اجاره لوازم نمایشگاهی


البته این ابعاد برای نمونه های معمول حاضر در بازار مشاهده می شود و در بازار بین المللی بسیار دیده شده که انعطاف طراحی فوق العاده گسترده است (در بازار داخلی هم قطعاتی با قاعده ی بزرگتر مشاهده شده). از آن جا که علی رغم سبکی، استحکام و عمر اسپیس فریم ها بالاست، در نتیجه در بعضی کشورهای غربی، حتی برای برپایی سازه های دائمی از آن ها استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اجاره اسپیس نمایشگاهی

  
اما اگر بخواهیم برای مصارف آن ها در ایران لیستی ارائه دهیم، کار به شکل زیر ادامه پیدا می کند؛ •هر کسب و کاری می تواند از ظرفیت این محصولات بهره ببرد. به عنوان مثال فروشگاهی را تصور کنید که قرار است به صورت فصلی در بازاری حاضر شود و غرفه ای برپا کند.  برای این چنین فعالیت هایی گزینه ای محبوب تر از اجاره اسپیس فریم وجود ندارد؛ 
•نمایشگاه داران در راس افرادی هستند که به خرید و اجاره اسپیس فریم مبادرت می ورزند. حضور حجم مشخصی از اسپیس فریم ها به آن ها اجازه می دهد که در فصول مشخص، نمایشگاه خود را آن طور که دوست دارند مدیریت کنند؛ 
•افرادی که در طراحی داخلی، ساخت و ساز و معماری مشغول به کار هستند هم دیگر مشتری خرید و اجاره اسپیس فریم به حساب می آیند. ایجاد سازه موقت، یکی از ظرفیت های فوق العاده مطلوب داربست های مدرن است.

اجاره اسپیس فریم ارزان

ویژگی های منحصر به فرد اسپیس فریم


برای آن که بهتر متوجه شوید با اجاره اسپیس فریم چه ویژگی هایی را در اختیار می گیرید، تمامی نکات مثبت و منحصر به فرد اسپیس فریم ها را در زیر لیست کرده ایم؛
•نصب، راه اندازی و بهره برداری از اسپیس فریم نیازی به نیروی متخصص و تربیت شده ندارد؛ 
•اسپیس فریم فوق العاده سبک است. در نتیجه برای حمل و نقل و نگهداری آن مشکلی نخواهید داشت؛ 
•از زمان در اختیار گرفتن مصالح تا برپایی مدت زمان قابل توجهی نخواهد گذشت؛ 
•اسپیس فریم را می توان در فضای باز یا فضاهای داخلی برپا کرد. آن ها در فضای داخلی همانقدر جلوه دارند که در محیط های باز؛
 •در مجموع، نسبت به هر گزینه ای در زمینه احداث غرفه یا سازه نمایشگاهی، صرفه اقتصادی اجاره اسپیس فریم بالاتر است.

برای اجاره اسپیس نمایشگاهی به لینک زیر مراجعه کنید. 

مشتریان بالقوه ی اجاره اسپیس فریم


به طور کلی در بالا تمامی افراد درگیر در پروسه های تبلیغاتی، مارکتینگ، همایش و نمایشگاه را مشتریان بالقوه ی اجاره اسپیس فریم نامیدیم. اما در صورتی که بخواهیم چند مصداق معرفی کنیم و بگوییم این موارد می توانند از ظرفیت اسپیس فریم در قعالیت های خود استفاده کنند کار به شکل زیر پیش می رود؛ •نمایشگاه دارها؛ •مجتمع های آموزشی (از مدارس تا دانشگاه ها)؛ 
•برندهای صنعتی و ساختمانی؛ 
•کسب کارهای خرد و سنتی که می خواهند سطح فعالیت خود را گسترش دهند؛ 
•رسانه ها (اعم از روزنامه و شبکه های تلویزیونی)؛ 
•استارتاپ ها.

خدمات اجاره اسپیس فریم و یک پیشنهاد


در این نوشته به طور جامع و کامل اسپیس فریم را شناختیم و سعی کردیم به تمامی ابعاد اجاره این گونه ی تبلیغاتی اشاره کنیم. حال نوبت به ارائه یک پیشنهاد برای دریافت بهترین خدمات مربوط به این حوزه می رسد.
 همان طور که می دانید شرکت های چاپ کوثر، اسپیس سازان و پارادایس دات کام همکاری نزدیکی دارند و مراجعه به هر یک از آن ها، خدمات دیگری را به همراه دارد. یعنی شما می توانید به چاپ کوثر مراجعه کنید و علاوه بر سفارشات چاپ از قبیل پوستر و بنر و بروشور و غیره، سازه نمایشگاهی و کانتر خود را نیز در اختیار بگیرید.

تجهیزات نمایشگاهی مناسب و ارزان را از طریق لینک زیر سفارش دهید. 
اجاره لوازم نمایشگاهی


 فراتر از این، حتی می توانید برای دکوراسیون داخلی فضای خود هم اقدام کنید و انواع پرده و کاغذ دیواری سفارش دهید. این ویژگی فراهم آمده توسط چاپ کوثر، اسپیس سازان و پارادایس دات کام چند فایده ی دوست داشتنی در اختیار مخاطب قرار می دهد. اول اینکه صرفه جویی در وقت را به همراه دارد و نیازی نیست برای خدمات متننوع به شرکت های مختلف مراجعه کرد. دوم اینکه در نهایت هزینه ها را کاهش می دهد و در آخر اینکه، شما می دانید در زمان ها اضطراری، هر محصول و خدماتی بدون فوت وقت و نگرانی در اختیار خواهد بود.

اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 

با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟