اجاره اسپیس


نگاهی به اجاره اسپیس فریم

اگر اولین بار است که درباره ی اسپیس و اسپیس فریم می خوانید باید اینگونه بگوییم که ، فرض کنید زمینی را برای مدت مشخصی اجاره کرده اید و قصد دارید در آن بازه ، سازه ای موقت برپا کنید و پس از اتمام قرارداد ، همزمان با تحویل زمین ، سازه ی خود را جمع کنید ، به آن سازه اسپیس می گویند. حال اگر مشتاق اجاره اسپیس هستید یا اینکه کسب و کارتان به تبلیغات، سازه نمایشگاهی، همایش، کنفرانس و مارکتینگ نزدیک است، این مقاله را به راحتی از دست ندهید.

برای تهیه اسپیس فریم مناسب میتوانید از طریق لینک زیر وارد شده یا با اسپیس سازان کوثر تماس بگیرید. 

اجاره اسپیس برای میزبانی از غرفه و بنر


ساده ترین راه برای ایجاد غرفه نمایشگاهی و قراردادن بنرها در یک فریم شیک و محسور کننده، اجاره اسپیس است. با هزینه ای کم، یک سری المان فلزی سبک اما مستحکم در اختیار می گیرید و می توانید شماتیک ذهنی خود را به صورت عملی اجرا کنید. با این کار، حضور در همایش، نمایشگاه و کنفرانس ها به راحتی انجام می گیرد. حال پس از این مقدمه کوتاه، سری می زنیم به مشخصات دقیق اسپیس ها و سپس امور مربوط به اجاره آن ها را از نظر می گذرانیم.

در صورتی که علاقه داشتید بیشتر از شرایط اجاره اسپیس و سایر سازه ها بدانید، خوشحال می شویم پاسخگوی پرسش های شما باشیم

اسپیس چیست؟ چه چیزی را اجاره می کنیم؟


برای شناخت دقیق تر اسپیس باید از علم معماری بهره بگیریم. اسپیس ها در واقع نوعی سازه موقت هستند که بر خلاف داربست ها و سایر المان ها سازه ای، این قابلیت را دارند که به صورت دائمی هم مورد استفاده قرار بگیرند.
 جالب است بدانید که سقف ورزشگاه ها یا سوله های بزرگ و بسیاری دیگر از سازه ها در واقع با کمک همین اسپیس فریم ها برپا شده و می شود. هرچند که در بخش های آتی دقیق تر به مصارف و کاربردهای اسپیس پرداخته ایم اما بد نیست همینجا به یک مساله اشاره کنیم.
 برای اجاره اسپیس حتما نیاز نیست که کاربری مد نظر شما ایجاد غرفه و شرکت در نمایشگاه و کنفرانس باشد، در واقع تنها مصرف اجاره اسپیس استفاده به عنوان سازه نمایشگاه نیست. بلکه حتی اگر بخواهیم در فضای شخصی خود، به شکلی شکیل تغییرات ایجاد کنید یا به عنوان مثال پارتیشن ایجاد کنید، می توانید روی اسپیس ها حساب کنید (پر واضح است اگر اسپیس را برای مصارف دائمی بخواهید خرید از اجاره صرفه ی بیشتری دارد).

تجهیزات نمایشگاهی مناسب و ارزان را از طریق لینک زیر سفارش دهید. 
اجاره لوازم نمایشگاهی


شناخت قطعات اسپیس


اسپیس شبیه پازل یا لوگو از قطعات کوچک تشکیل می شود و یک کل واحد را می سازد. قطعات کوچک اسپیس می توانند اشکال مختلفی داشته باشند و منحنی های محسورکننده ای ایجاد کنند، اما در بازار ایران معمولا هر قطعه استوانه ای است با قاعده ای پانزده در پانزده و طولی متغییر بین نیم الی سه متر. 
اگر شما قصد در در اختیارگیری اسپیسی خاص را داشته باشید، می توانید به شرکت سازنده یا اجاره دهنده اعلام کنید و آن ها در مبدا، در زمان ساخت، قطعات مربوط به شکل هندسی شما را ایجاد می کنند.

 اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

ویژگی های منحصر به فرد اسپیس


در صورتی که به هر شکل عنوانی بین اجاره اسپیس و متریالی دیگر دو دل هستید، در بندهای زیر ویژگی های اسپیس را تشریح کرده ایم تا دقیق تر مشخص شود به چه خاطر اجاره اسپیس امری است محبوب و دوست داشتنی. 
• ظرافت، زیبایی و انعطاف در اجرا ویژگی های اصلی اسپیس های هستند. در بین تمامی المان های اجرای سازه موقت، تقریبا هیچ وسیله ای به قدرت اسپیس دیده نشده. 
• از نظر جلوه، می توان قطعات اسپیس را با رنگ های کوره ای متنوع ارائه کرد. در نتیجه زمانی که این سازه ها به عنوان سازه نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند جلوه گری بی بدیلی دارند. 
• اجرای اسپیس نیازی به حضور نیروی متخصص ندارد. کافی است چند تکنسین فنی قطعات را طبق نقشه ی از پیش تعیین شده به هم متصل کنند.
• اسپیس ها فوق العاده سبک هستند. این ویژگی سبب می شود در زمان حمل و نقل و انبار کردن، گزینه ای محبوب به نظر برسند.

بیشتر بخوانید: اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس


حال که اسپیس ها را به طور کامل شناختیم، نوبت به سبک و سنگین کردن نکات مختلف مربوط به اجاره اسپیس است. همانطور که در سطرهای پیش اشاره کردیم اسپیس می تواند از یک کانتر ساده تا استیج و غرفه و سازه نمایشگاهی و غیره را خلق کند. اما اینکه اسپیس را از چه کسی اجاره کنیم و در چه زمانی بین خرید و اجاره گزینه دوم را انتخاب کنیم محل بحث و مناقشه است. 
توصیه ما این است که برای انتخاب طرف مقابل، ابتدا نمونه کارهای پیشین او را بررسی کنید و سپس اصطلاحا "جور بودن" جنس او را مطالعه کنید. اگر در این وادی تجربه داشته باشید به خوبی می دانید که در زمان اجرای پروژه ها گاهی به صورت فوری و پیش بینی نشده اتفاقی روی می دهد که در لحظه نیاز به یک المان پدید می آید. به عنوان مثال شما سازه را برپا می کنید و می بینید برای قسمتی از آن به یک بنر نیاز دارید.
 اگر شرکت اجاره دهنده هم در چاپ، هم در سازه نمایشگاهی و هم در دکوراسیون فعال باشد، ملزومات کار شما بهتر و راحت تر برآورده می شود. و ما درباره ی انتخاب بین خرید و اجاره اسپیس، کار یک معادله اقتصاد مهندسی ساده است. اگر نیاز شما به اسپیس سالانه یک یا دو بار است، اجاره گزینه ی معقول تری است. اما اگر به صورت هفتگی یا ماهانه اسپیس می خواهید، باید قطعات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

در صورتی که علاقه داشتید بیشتر از شرایط اجاره اسپیس و سایر سازه ها بدانید، خوشحال می شویم پاسخگوی پرسش های شما باشیم

اسپیس سازان در کنار شماست. 


در صورتی که علاقه داشتید بیشتر از شرایط اجاره اسپیس و سایر سازه ها بدانید، خوشحال می شویم پاسخگوی پرسش های شما باشیم. ما در اسپیس سازان با دو مجموعه چاپ کوثر و پارادایس دات کام همکاری داریم و از این طریق، خدمات را به صورت پکیج های با کیفیت اقتصادی ارائه می دهیم. همچنین به دلیل تولیدکننده بودن، تقریبا برآورده کردن هر طرح اختصاصی و انحصاری مقدور است. با ما تماس بگیرید تا بیشتر درباره ی اجاره اسپیس و جمیع خدمات مربوط به چاپ، مارکتینگ، نمایشگاه و دکوراسیون داخلی صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: قیمت لوله اسپیس فریم

اسپیس سازان کوثر اسپیس فریم با کیفیت و با درجه استحکام بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز هم قابلیت اجاره اسپیس فریم و هم فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تناژ بالا و در سریعترین زمان ممکن را دارد. جهت عملیات نصب اسپیس فریم بهتر است از نصاب اسپیس که دارای تجربه و تخصص کافی است بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و خرید یا اجاره اسپیس فریم های با کیفیت نمایشگاهی و یا سازه های نمایشگاهی با این مجموعه تماس بگیرید. 
با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟