در تهیه سازه های نمایشگاهی مناسب باید به چه نکاتی توجه کرد؟


نگاهی به سازه های نمایشگاهی


درصورتی که مشتری مطالب ارائه شده در سایت ما بوده باشید، به خوبی با ویژگی های سازه های نمایشگاهی، آشنایی دارید و تاریخچه، خصوصیات، محل استفاده، دلایل محبوبیت و جزئیات اجرایی این سازه ها را می شناسید. اما در این نوشته، بدون تمرکز به خود سازه، سراغ نکاتی می رویم که پیش از تهیه باید در نظر داشته باشید تا بهترین شرایط در اختیار شما قرار گیرد. در صورتی که قصد شرکت در یک نمایشگاه را دارید و به فکر تهیه سازه نمایشگاهی افتاده اید، مطالعه سطرهای خلاصه پیش رو خالی از لطف نخواهد بود، با ما همراه باشید.


برای اجاره غرفه های نمایشگاهی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید. 

مطالب مربوط به سازه های نمایشگاهی


سازه های نمایشگاهی همان تجهیزاتی هستند که به صورت پیش ساخته خریداری می شوند و در محل نمایشگاه برپا شده و پس از اتمام ماموریت، جمع آوری می گردند. در زمان تهیه یک سازه نمایشگاهی نکات فراوانی وجود دارد که باید به آن ها توجه داشت، به عنوان مثال، ابعاد، رنگ، شکل طراحی، وزن قطعات، قابلیت سرهم سازی، سازگاری سازه با تجهیزات جانبی (نظیر استندها، بنرها، نگهدارنده های بروشور و کاتالوگ و غیره) و بسیاری دیگر از این دست. ما در سطرهای آینده کمی درباره همین نکات توضیح داده ایم. 


بیشتر بخوانید: پیش از اجاره اسپیس فریم به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

نکات ضروری در روند تهیه سازه های نمایشگاهی

ویژگی های سازه های نمایشگاهی


پیش از آن که سازه نمایشگاهی تهیه کنید، نیاز به فراهم آوردن یک چک لیست دارید و باید مطالب مهمی را در آن یادداشت کنید. گام بعدی، تلاش برای همسان سازی مطالب یادداشت شده در چک لیست و خرید تجهیزات است. اجازه دهید کار به صورت عامیانه و تشریحی ادامه دهیم.

فرض کنیم قصد حضور در یک نمایشگاه داخلی با فضای سرپوشیده است و افراد حاضر در نمایشگاه از کشورهای عربی می آیند. در این شرایط، باید سازه نمایشگاهی شما در طرح کلی مطابق با سلیقه اعراب تهیه شده باشد و در گام بعدی، واژگان، رنگ و اشکال مطابق با فرهنگ آن ها را تجلی دهد. با شناسایی این مولفه ها، طرحی را سفارش می دهید که برآورده کننده این ویژگی ها باشد.

برای سفارش اینترنتی اسپیس فریم به لینک زیر مراجعه کنید .


گام دوم آینده نگری است. شما باید نمایشگاه هایی که در آینده شرکت می کنید را تخمین بزنید و پس از آن، با به دست آوردن اکثریت مولفه های آن ها، بر مبنای الزامات اکثریت سفارش دهید (به فرض اینکه برای تهیه چندین سازه نمایشگاهی بودجه مجزا تدارک ندیده باشید).

در قسمت بعدی باید بر مبنای همراهی و هماهنگی مولفه های چاپ شده از پیش عمل کنید. به عنوان مثال اگر پیش از سفارش سازه نمایشگاهی یک پاپ آپ و چندین بنر و استند در اختیار دارید، عاقلانه این است که سازه نمایشگاهی خود را در هماهنگی با آن ها سفارش دهید.


دو عامل آخر هم یکی بسته به سلیقه شخصی شما دارد و دیگر بر مبنای بودجه و شرایط اقتصادی تعیین می شود. به عنوان مثال اگر رنگ مورد علاقه شما قرمز است و حضور در سازه ای با این مشخصات اعتماد به نفس شما و کارکنان را افزایش می دهد، می توانید قواعد و نکات مطرح شده در بالا را نادیده بگیرید کار را به شکلی که علاقه دارید پیش ببرید. 

بیشتر بخوانید: قوائد و اصول موجود در نصب اسپیس فریم 

 

جمع بندی 

در این نوشته به نکات ضروری در تهیه سازه نمایشگاهی اشاره کردیم. به خاطر داشته باشید مثل همیشه برای دریافت اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناسان اسپیس سازان کوثر، تماس بگیرید و داده های تخصصی را دریافت کنید.



با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟