همه چیز درباره فروش اسپیس فریم


در این آموزش قصد داریم، اطلاعاتی جامع در رابطه با فروش اسپیس فریم ارائه دهیم. پیش از هر چیز، به توضیح اسپیس فریم و ویژگی های آن پرداخته ایم.

درصورتیکه قصد خرید یا اجاره اسپیس فریم مناسب و ارزان را دارید به لینک زیر مراجعه نمایید. 


اسپیس فریم را از کجا بخریم؟

اسپیس فریم نوعی سازه پیش‌ساخته است که در فضاهای داخلی و خارجی به کار گرفته می شود. افراد برای ایجاد پارتیشن، غرفه، نمایشگاه و هر مصرف دیگر از ظرفیت این محصولات بهره می گیرند و سازه های موقت و پیش‌ساخته خود را بنا می سازند. می توان اینگونه گفت که اسپیس فریم ها نسخه جدید، سبک، مدرن و ساده داربست ها هستند و با ظاهر شیک و نصب آسان، بازار سازه موقت را دگرگون ساخته اند. ما در سطرهای پیش رو کمی داده فنی و تکنیکی در اختیار شما قرار می دهیم تا در پروسه خرید و فروش اسپیس فریم، دست بالا را داشته باشید.

اسپیس فریم و ویژگی های آن

مقدمه؛
 

آشنایی با فروش اسپیس فریم  


اسپیس فریم (
Space-Frame) به سه شکل قابل در اختیار گیری است:

  • خرید و فروش اسپیس فریم نو؛
  • خرید و فروش اسپیس فریم کارکرده؛
  • اجاره اسپیس فریم.

پیش از آن که سراغ انتخاب هر یک از این شرایط برویم، باید درباره ساختار این محصولات اطلاعات جامعی در اختیار بگیریم و در گام بعد، بسته به ملزومات شخصی و سازمانی، نسبت به اجاره، خرید یا فروش اسپیس فریم اقدام کنیم.



 

ساختار اسپیس فریم

اسپیس فریم محصولی است که از دل سنگرهای آلمانی در جنگ جهانی دوم بیرون آمد. آن ها به سازه ای احتیاج داشتند که سریع برپا شود، سبک باشد، استحکام قابل قبولی داشته باشد و در صورت نیاز، بتوان آن را به محل دیگری انتقال داد. پس از گذشت چند سال، این نیاز به عرصه ساختمانی منتقل شد و علاوه بر این، رشد صنعت و برپایی نمایشگاه های گوناگون، منجر به باز تولید اسپیس فریم گردید.

امروزه اسپیس فریم را نوعی سازه موقت می دانند که عملیات طراحی مهندسی قطعات آن از پیش انجام شده و می توان در سایت پروژه، با سرهم کردن قطعات مختلف (این قطعات بسته به نیاز و سفارش مشتری می توانند منحنی یا صاف با طول یک الی سه متر باشند)، هر شکل و پلانی را برپا کرد.

گام بعدی، تهیه روکش، چادر یا پوششی است که اسکلت اسپیس فریم را می پوشاند و آن را آماده بهره برداری می سازد. با این تفاسیر می توان اینگونه گفت که در زمان اجاره، خرید و فروش اسپیس فریم نکات زیر مورد بحث و مناقشه هستند:

  • متریال استفاده شده برای ساخت قطعات اسپیس فریم چه کیفیتی دارند؟
  • سامانه یا سیستم اتصال قطعات به هم چگونه است؟
  • اندازه، وزن، طراحی و استحکام هر قطعه اسپیس فریم چه کیفیتی دارد؟
  • روکش یا چادر متناسب با نیازهای اجرایی تهیه شده است یا خیر.

برای اجاره غرفه های نمایشگاهی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید. 

خرید و فروش اسپیس فریم

بسته به محل مورد نیاز و فراوانی دفعات استفاده، شما می توانید انواع مختلفی از اسپیس فریم ها را با قراردادهای مختلف اختیار کنید. هر یک از گزینه های خرید و فروش اسپیس فریم های نو، کارکرده و اجاره، ویژگی هایی دارد که در این قسمت به آن ها اشاره می کنیم.

اجاره اسپیس فریم

در صورتی که نیاز میدانی، نمایشگاهی و ایجاد سازه موقت شما دائمی نیست و سالانه یک یا دو بار گذارتان به اسپیس فریم می افتد، اجاره گزینه مناسبی برای شما است. زیرا اولا از نظر اقتصاد مهندسی هزینه کمتری متحمل خواهید شد و دوما، با تغییر فصول، می توانید از طرح و مدل های جدید بهره بگیرید.

بیشتر بخوانید: اسپیس فریم چیست ؟ 

خرید و فروش اسپیس فریم کارکرده

برای افرادی که اسپیس فریم را در کارکردهای لوکس مد نظر ندارند، در اختیار گیری نمونه های کارکرده می تواند گزینه ای مقبول تلقی شود. اما توجه به چند نکته در این وادی ضروری است. اول اینکه روی گزینه مناسب و هماهنگ با نیاز دست گذاشته باشید و دوم اینکه، تمامی قطعات خریداری شده باید صحیح و سالم باشند.


خرید و فروش اسپیس فریم نو

افراد حقیقی و حقوقی مختلفی اسپیس فریم را نو تهیه می کنند. دسته اول آن هایی هستند که حضور و نیاز مداوم به سازه نمایشگاهی دارند و در عین حال، کیفیت و ظاهر برایشان مهم است. به عنوان مثال برندهایی که مدام در نمایشگاه های مختلف حاضر می شوند مشتری اسپیس فریم نو هستند. دسته دوم را افراد فعال در برگزاری مراسم و مجالس تشکیل می دهند و در آخر، عده ای هستند که می خرند و از طریق اجاره اسپیس فریم کسب درآمد می کنند.

و حالا می رسیم به اصل مطلب. در این قسمت مشخصاتی را ارائه می دهیم که اگر فروشگاهی داشته باشد، می توان با اطمینان گفت که فروشنده استاندارد و قدرتمند اسپیس فریم است.

  • فروشنده ها معمولا خود مجری نصب و برپایی اسپیس فریم هستند. نمونه کارهای نمایشگاهی آن ها می تواند معیار مناسبی برا قضاوت باشد؛
  • تنوع محصول معیار دیگر است. اسپیس فریم برای برپایی استیج، سن و سایر سازه ها هم به کار می رود. آیا فروشنده شما در این وادی هم فعال است؟
  • قیمت عنصر تعیین کننده است. باید بررسی کنید و در کیفیت مشابه، اقتصادی ترین گزینه را به دست آورید؛
  • قابلیت ارسال، خدمات پس از فروش، مدرن بودن تجهیزات و اموری از این دست هم در تعیین فروشنده اثرگذاری دارند.

برای سفارش اینترنتی اسپیس فریم به لینک زیر مراجعه کنید .

فروش اسپیس فریم

"چرا و چگونه اسپیس فریم بخریم؟"
 در سطرهای بالا سعی شد به این سوال پاسخ دهیم. ابتدا ساختار داخلی اسپیس فریم ها را بررسی کردیم، سپس شیوه های خرید و فروش آن ها را برشمردیم و در گام آخر، ویژگی های یک فروشنده درجه یک را بیان کردیم. پیش از آن که مطلب را جمع بندی کنیم خالی از لطف نیست که تاکید کنیم، در هر کدام از هر مراحل خرید یا مشاوره، می توانید با کارشناسان حاضر در چاپ کوثر، اسپیس سازان ، تماس حاصل کرده و دلمشغولی های خود را درمیان قرار دهید. اطمینان داشته باشید در بازار داخلی فروشگاهی آپشن های فروش اسپیس فریم را به وسعت، گستردگی و رنگارنگی ما در اختیار مخاطب قرار نمی دهد.

در آخر، اگر برای برپایی استیج یا سن، غرفه نمایشگاهی، قاب بنری، دیوار حائل یا جدا کننده، سازه های مذهبی (ایستگاه های نذری چای و غیره)، سالن و سوله، سالن تونلی، سایبان پارکینگ یا هر نوع سازه دیگر به دنبال محصولی قابل اتکا می گردید، اسپیس فریم بهترین انتخاب است. قیمت پایین، دوام بالا، وزن ناچیز و قابلیت حمل تنها بخشی از کیفیت این محصولات هستند.

  مجموعه اسپیس سازان کوثر آماده ارائه خدمات کامل در زمینه اجاره و فروش انواع اسپیس های نو و دست دوم می باشد.همچنین می توانید برای کسب اطلاعات در مورد سازه های نمایشگاهی و مشاوره درمورد اسپیس فریم با کارشناسان تماس حاصل فرمائید.


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

سلام، چطور میتونم کمک کنم؟