اجاره ایستگاه صلواتی در اسپیس سازان کوثر


اجاره ایستگاه صلواتی در اسپیس سازان کوثر



استفاده از اسپیس فریم در رویدادهای مذهبی


دیر سالی است که بین ایرانیان رسم برپایی ایستگاه‌های صلواتی برقرار است. بعضی سال ها این مراسم با شدت و حدت بالایی برقرار می شوند و بعضی سال ها بنا به دلایلی آن شور و شکوه همیشگی را ندارند. باری؛ به شکل سنتی، تمامی ایستگاه های صلواتی با استفاده از داربست بنا می شدند؛ تا اینکه، اسپیس فریم ها به بازار داخلی ایران راه یافتند و مشخص شد می توان با تجهیزاتی سبک، زیبا و ساده، همان کاربری و استحکام را در اختیار گرفت. در این نوشته، به این امر می پردازیم که می توان با استفاده از اسپیس فریم، ایستگاه صلواتی برپا کرد و برای اینکار، تنها به خدمات اجاره ایستگاه صلواتی اسپیس سازان کوثر نیاز است.  

  

اگر قصد خرید اسپیس و یا اجاره اسپیس فریم را دارید از طریق لینک زیر اقدام نمایید 



ایستگاه صلواتی با اسپیس فریم


مقدمه؛ شناخت ایستگاه های صلواتی


ساختار یک ایستگاه صلواتی از نظر اسکلت، دقیقا مشابه یک غرفه نمایشگاهی است. یعنی مشابه غرفه نمایشگاهی اسپیس فریم به کار گرفته می شود و با چند ستون و تیر، سازه برپا می شود. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که بسته به کاربری ایستگاه صلواتی، امکانات، ابعاد، نورپردازی و المان های اینچنینی تفاوت هایی دارند که با مطرح کردن این مسائل پیش از اجاره، می توان اسپیس فریمی مناسب در اختیار داشت.

اگر قصد اجاره تجهیزات نمایشگاهی را دارید از طریق لینک زیر وارد شوید.


ساخت ایستگاه صلواتی محرم با اسپیس


مزیت های برپایی ایستگاه صلواتی با استفاده از اسپیس فریم


در نگاه اول، پیشنهاد برپایی ایستگاه صلواتی با استفاده از اسپیس فریم کمی عجیب و نامعقول به نظر می رسد. اما اگر مزیت های این انتخاب را بشناسیم، ناخودآگاه سراغ خرید یا اجاره ایستگاه صلواتی خواهیم رفت. ما در این قسمت به بخشی از این مزایا اشاره کرده ایم.

  • نصب و برپایی در مدت کوتاه بدون نیاز به حضور اپراتورهای متخصص؛
  • حمل ساده، حتی با اتومبیل شخصی؛
  • اجرای طرح های مختلف در زمان های متفاوت؛
  • وزن فوق العاده پایین و زیبایی بالای ظاهر؛
  • امکان استفاده در هرگونه آب و هوا، چه در فضاهای داخلی و چه در فضاهای خارجی؛
  • انتخابی اقتصادی نسبت به سایر انتخاب های موجود.

جمع بندی مقاله

در این نوشته نگاهی به ظرفیت اسپیس فریم ها در طراحی و تولید ایستگاه های صلواتی داشتیم. در انتها شایان ذکر است که مجموعه اسپیس سازان کوثر خدمات مربوط به اجاره ایستگاه های صلواتی را به طور تخصصی ارائه می دهد و شما می توانید در مناسبت مذهبی پیش رو، روی ما حسابی ویژه باز کنید.

مانند همیشه، تکرار می کنیم که کارشناسان ما در مجموعه، آماده پاسخگویی به سولات احتمالی شما هستند، در نتیجه، همین حالا با ما تماس بگیرید.
مجموعه بزرگ اسپیس سازان کوثر ارائه دهنده دهنده انواع خدمات اسپیس نمایشگاهی و اسپیس فریم از جمله مشاوره ، اجاره و فروش اسپیس می باشد. شما میتوانید جهت اجاره اسپیس با کیفیت و ارزان قیمت و یا خرید اسپیس نمایشگاهی و همچنین اجاره لوازم نمایشگاهی مانند استند و پاپ آپ های نمایشگاهی با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و بعد از گرفتن مشاوره و اطلاعات لازم اقدام به تهیه محصول مورد نیاز خود بکنید.


با کارشناسان ما در ارتباط باشید

برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم و اجاره محصول تماس بگیرید

ارسال نظرات

 
   
سلام، چطور میتونم کمک کنم؟